The researcher prepared the research tools, which were: a questionnaire of appropriate speaking skills for non-Arabic speaking students at the second beginner level, a test of speaking skills for non-Arabic speaking students at the second beginner level, and educational materials used include the teacher's guide and worksheets and used a suggestive method for developing speaking skills for non-Arabic speaking students at the second beginner level. The researcher applied the suggestive method to the research group, and the results showed the effectiveness of this method in developing the speaking skills of non-Arabic speaking students at the second beginner level.
عبد السميع, بسام القاضي. (2024). فاعلية الطريقة الإيحائية لتنمية مهارات التحدث لدى الطلاب الناطقين بغير اللغة العربية بالأزهر. بحوث فى تدريس اللغات, 5(27), 625-656. doi: 10.21608/ssl.2024.374931
MLA
بسام القاضي عبد السميع. "فاعلية الطريقة الإيحائية لتنمية مهارات التحدث لدى الطلاب الناطقين بغير اللغة العربية بالأزهر", بحوث فى تدريس اللغات, 5, 27, 2024, 625-656. doi: 10.21608/ssl.2024.374931
HARVARD
عبد السميع, بسام القاضي. (2024). 'فاعلية الطريقة الإيحائية لتنمية مهارات التحدث لدى الطلاب الناطقين بغير اللغة العربية بالأزهر', بحوث فى تدريس اللغات, 5(27), pp. 625-656. doi: 10.21608/ssl.2024.374931
VANCOUVER
عبد السميع, بسام القاضي. فاعلية الطريقة الإيحائية لتنمية مهارات التحدث لدى الطلاب الناطقين بغير اللغة العربية بالأزهر. بحوث فى تدريس اللغات, 2024; 5(27): 625-656. doi: 10.21608/ssl.2024.374931